Wyniki V Konkursu Przyrodniczego Gimnazjalistów
20 marca 2015 r. odbył się finał V Konkursu Przyrodniczego Gimnazjalistów. Finaliści zmagali się w 3 kategoriach: "Wiem, widziałem", "Potrafię" i "Vabank".
Do etapu półfinałowego przystąpiło 7 uczniów: z PG 32 (4 uczniów) i PG 14 (3 uczniów).
Pytania na które odpowiadali uczniowie charakteryzowały się różnym stopniem trudności i pozwoliły wyłonić najlepszych.
Do etapu finałowego zakwalifikowało się 4 uczniów.
Wyniki V Konkursu Przyrodniczego Gimnazjalistów:
I miejsce Dębski Łukasz (PG 14)
II miejsce Misiuk Damian (PG 32)
III miejsce Hanczaruk Damian (PG 14)
IV miejsce Kamianowska Aleksandra (PG 32)
Uczestnicy otrzymali nagrody: plecaki, książki, dysk przenośny, gry komputerowe, kalkulatory i inne.
Fotorelacja z konkursu:
Wyniki I etapu Konkursu
Wyniki testu online V Konkursu Przyrodniczego
W dniu 18 lutego 2015 roku o godzinie 8:00 odbył się test online.
Do drugiego etapu zakwalifikowali się uczniowie z PG 14 i PG 32:
- Malecki Michał
- Sadowska Daria
- Dębski Łukasz
- Dworakowski Patryk
- Hanczaruk Damian
- Gaiński Szymon
- Misiuk Damian
- Kamianowska Aleksandra
II etap – półfinałowy i finałowy odbędzie się 20 marca 2015 r. godz. 13:00 w IV Liceum Ogólnokształcącym w Białystoku ul. Zwierzyniecka 9a
Sponsorzy V Konkursu Przyrodniczego
Urząd Miasta - Wydział Edukacji
T- Matic Grupa Computer Plus Sp. Z O. O.
P.H.U. BAWI SA
Urząd Marszałkowski
V Konkurs Przyrodniczy Gimnazjalistów
Zespół Przyrodniczy IV Liceum Ogólnokształcącego im. Cypriana Kamila Norwida w Białymstoku organizuje V Konkurs Przyrodniczy Gimnazjalistów. W tym roku hasłem konkursu jest:
"Wpływy i oddziaływania"
V Konkurs Przyrodniczy Gimnazjalistów jest objęty honorowym patronatem Podlaskiego Kuratora Oświaty i Prezydenta Miasta Białegostoku.
Konkurs Przyrodniczy Gimnazjalistów przygotowują nauczyciele geografii, biologii, chemii i fizyki. Konkurs organizowany jest od 2010 r. dla uczniów gimnazjów województwa podlaskiego. Uczestnikiem konkursu może być każdy uczeń, który opanował wiedzę zawartą we wskazanej literaturze. Ma ona na celu, rozwijanie wśród młodzieży zainteresowania przyrodą, pogłębianie wiadomości i zdobywanie umiejętności kojarzenia faktów i procesów zachodzących w przyrodzie.